Wat gebeurt er bij pech?

Alle voertuigen zijn gedekt door de verzekering van Drivy. Bij pech dien je contact op te nemen met de 24u/24 hulpverlening en de eigenaar zo spoedig mogelijk te verwittigen.

De hulpverlening omvat:

  • Pechverhelping ter plaatse of wegtakelen van het voertuig naar de dichtstbijzijnde garage.
  • Dekking van de transportkosten (terugkeer naar de woonplaats of het voorzetten van de reis) of logement van de passagiers.
  • Dekking van de kosten voor het vervoer van de eigenaar naar de garage waar de auto heen werd getakeld.

Indien je een voor een franchisevermindering hebt gekozen, kan onze partner je eveneens een vervangwagen geven voor de rest van je rit.

NB: Deze optie is enkel van toepassing voor ritten die na 10 september 2018 geboekt worden.

Voertuigen ingeschreven in België:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +32 2 585 32 03.

Voertuigen ingeschreven in Frankrijk:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +33 1 75 85 96 06.

Voertuigen ingeschreven in Duitsland:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +49 30 58849583.

Voertuigen ingeschreven in Spanje:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +34 932 20 34 36. Vermeld aan de operator dat het om een Drivy-verhuring gaat.

Voertuigen ingeschreven in Oostenrijk:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +43 720 115048.

Voertuigen ingeschreven in Groot-Brittannië:

Je mag 24h/24 een beroep doen op de hulpverlening van Drivy via +44 808 164 1512

Er worden € 90 administratiekosten aangerekend. Deze zijn voor rekening van de eigenaar in geval van normaal gebruik van het voertuig, en voor jouw rekening als de panne het gevolg is van een slecht gebruik van het voertuig tijdens de huur. In het laatste geval moet je € 200 administratiekosten betalen.

Was dit artikel nuttig?


Deze artikels kunnen je misschien ook verder helpen: