Door gebruik te maken van onze website accepteer je het gebruik van cookies waarmee we je surfervaring kunnen vereenvoudigen, je inhoud kunnen aanbieden die op jouw interesses is gebaseerd en statistieken op te kunnen stellen om onze website te verbeteren.
Meer informatie en aanpassen
Auto huren particulier - Drivy
  • Aanmelden
  • Vragen?
    • Hoe het werkt
    • Help
    • Contact
  • Mijn auto verhuren
Hoe kunnen wij je helpen?
Voor de huurders
Voor de eigenaars
Voor de huurders
  • Beginnershandleiding voor het huren van een auto
  • Huurdetails
  • Verzekering en hulpverlening
  • Huurproblemen
  • Betalingen
  • Drivy Open
  • Andere vragen
  • Beoordelingen
Terug naar Help Huurders

Drivy Open

  • Hoe verloopt de Drivy Open-huur?
  • Moet ik een nieuwe app installeren?
  • Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om een Drivy Open-auto te huren?
  • Hoe gebeurt de inspectie van de staat van het voertuig met Drivy Open?
  • Ik heb mijn eerste Drivy Open-huur betaald, wat moet ik nu doen?
  • Ik heb geen smartphone, kan ik alsnog een auto huren met Drivy Open?
  • Hoe kan ik een Drivy Open-auto boeken?
  • Waar moet ik de auto aan het einde van de Drivy Open-huur neerzetten?
  • Hoe krijg ik mijn profiel geverifieerd op Drivy Open?
  • Hoe worden het brandstofniveau en de gereden afstand berekend met Drivy Open?
  • Wat te doen indien ik mijn voertuig niet kan lokaliseren met Drivy Open?
  • Wat moet ik doen als ik de auto niet kan openen op Drivy Open?
  • Waar kan ik de autosleutels vinden voor mijn Open-huur?

Oeps! Geen resultaten gevonden.

© Drivy 2010-2019 - Alle rechten voorbehouden
  • Algemene gebruiksvoorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookies