Een magische auto-ervaring

Met Drivy Open kunnen huurders je auto openen via hun smartphone.

Meer inkomsten, minder moeite

Meer geld
Met Open uitgeruste auto's zijn 2x zo winstgevend
Automatische aanpassingen
Extra kosten voor brandstof en kilometers worden meteen via de app betaald
Selfserviceritten
Geen sleuteloverdracht, geen ontmoetingen — onze app zorgt voor alles
Geverifieerde huurders
Wij controleren zorgvuldig de identiteit en het rijbewijs van de huurder
Antidiefstalsysteem
Open-auto's worden eveneens uitgerust met een startonderbreker om jouw auto 24/7 te beveiligen
Zorgvuldige inspecties
Aan het begin en einde van elke rit worden duidelijke foto's gemaakt

Hoe werkt een Open-rit

Verificatie van de huurder

Huurders die voor het eerst een Open-auto huren moeten hun profiel laten verifiëren door een korte video op te nemen en foto's te maken van vereiste documenten. Drivy verifieert deze informatie om er zeker van te zijn dat alles in orde is.

Lokaliseren van de auto

De huurder krijgt via de app 1 uur voor het begin van de huur toegang tot de exacte locatie van de auto. Open-auto's hebben stickers waardoor deze herkenbaarder zijn.

Ontgrendelen van de auto

Via de app controleert de huurder de staat van het voertuig alvorens de auto te openen en de rit te beginnen.

Einde van de rit

De auto wordt teruggebracht naar de startlocatie. De huurder laat de sleutels in de auto liggen alvorens de auto via de app te vergrendelen. Kilometer- en brandstofaanpassingen worden aan het einde van de rit automatisch aan de huurder aangerekend.

Open-auto's op elke straathoek

Meer dan 130.000 ritten en meer dan 2.500 met Open uitgeruste auto's in Europa.

Een Open-auto reserveren

Zij gebruiken Open dagelijks

Elke verhuring is verzekerd door

Omniumverzekering voor al uw verhuringen

Je bent automatisch gedekt door de omniumverzekering van Allianz die je eigen autoverzekering vervangt zodra een Drivy-rit aanvangt.

Hulpverlening in geval van pech of een ongeval
24/7 hulpverlening als je pech hebt ver van huis en je voertuig moet worden gesleept.
Een toegewijd klantendienstteam
Naast de 24/7 hulpverlening kan je ook terecht bij klantendienstteam van maandag tot vrijdag, van 9:30 tot 18:00.